link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 11, 2011

Just A Short Note

www.tips-fb.com
Salam....

Mood : Chillax...

Hari ni sangat-sangat penat..
Seharian keluar dari pagi sampai malam... rehat pon just setengah jam.. yang lain.. heee~
Ada agenda tersembunyi laaa...
Nak tau ape dia..
Nanti lah aku update next entry...
Aku tengah busy ushaaa orang skang...
Takde mase lagi nak citer..
Esok aku nak sambung lagi...
Part-time job aku skodeng orang...
Tapi...
Aku bukan la stalker macam dalam fb tuh!
Tak main da fb-fb nih..
Dunia realiti la best..
Heee~
Lagi 5 hari aku nak start kerja yang bebetol keje berbayar...hekhek!
Hmmm...
Malas pon ade..
Tapi ni la chance aku untuk.... ngehngeh! ade la... bab ni bukan usha-usha daaaa =P
Okei,
Aku dah ngantuk dan aku nak tido...
Nanti aku citer pe kesah ngan aku hari ni lain kali...
Clue : Tapi mamat tu confirm buat aku cair~! bhahahaha..
Tido sambil senyum lah aku! HAHA.
Sweetdreams bloggers and readers...




1 comments:

Ayu Firzara said...

Assalam...hye dear...jom singgah my butik...exclusive apparels and hijabs with affordable price...

http://www.firzaraexclusive.com

Thanx... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers