link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 8, 2011

rindunyeeee (^^,)

www.tips-fb.com
Assalamualaikum...
Betol-betol rindu nak update blog.. rindu giler-giler nak denga lagu kat blog nih :')
And rindu nak luahkan perasaan jiwa raga yang terkoyak terbelah retak seribu tapi tak berapa nak berkecai. ehek!
tak kesah lahhh~ aku banyak citer nak diciter, diluah, dikongsi...
tapi cam belom masenye aku nak berkongsi. bhahahha~

yang pasti...
aku gembira..
happy!!! yeahhh! aku happy~!!!!
dah lame kot saat nak update entry mood happy plus jiwang aku sendiri tunggu. bukan hanya readers...
cehh, cam blog aku laku sangat readers nak bace. ekekkekeke~

Aku dah blah dari tempat kerja durjana maha menakotkan ituu.. dan muka aku da bertempek dilabel.. si gadis antioni... haha~ sebab aku keje tempat jual baju budak brand antioni lah. jangan ingat aku jadi model booodak tecik plak. kang jadik balut nangka kang aku pkai baju saiz boodak 3 tahun. tak nanye aku makan penampaq mak aku =.="

yeah yeah! bestttt siot kot keje kat billion. sebab aku blaja banyak benda. camne untuk hidup berdikari. and bercampur ngan boodak tiga tak berapa nak suku semuanya. bhahahaaa~ sory lah geng. aku kutuk korang lam blog aku. biasenye korang makan asam keping jek kan? cili korang tak bape nak suap an? an? hahahhaa~ lagi sebab gi aku suke keje situ,, sebab senior-senior promoter yang sumnye sempoiiii and...mestilah sebab mamat-mamat yang keje kat situ sume ade style lah! hahaha~ maksud aku ade rupe la.. manis, masam, macho, tak berapa betol.. sume ade... yang pompuan lak umo 22 pon leh jadi bestfriend ngan aku umo 12 nih. ekekeke~ 19 la ngeksss.. aku nak poyo jadi muda jap. =P

aku suke bersaem. korang cari lah translater google ke, boodak mane tolong translate ape itu saem kalau tak paham kei? hehe~ memang sejak dua menjak ni,, mood aku dah banyak berubah. and aku kenal macam-macam jenis orang.. daripada tak berapa betul.. kepsda yang betul- betul karat ijau. haha~ jiwang karat derrr~ tak tahan aku =.=" yang tak tahan leh plak terus terang cakap.. "saya cintakan awak" hahahha~ tak sempat call, or message, or tengok face-to-face, apetah gi couple.. annoying kot! desssssok paroks! haha~
haaa..kang dah kene kutuk depan-depan camni. jangan la cari nahas ngan aku. kang kene bidas lagi terok, terberak kau bace blog aku. haha~

keras kan hati aku. seketul daging yang hitam.. sebab rase cam terlampau banyak dosa dah buat. Astaghfirullah Al-Azim....tapi baik keras untuk mudah bagi cinta pada manusia. dan lembutkan untuk bagi cinta pada Allah :) madah berkasih jap dari aku untuk malam ni..hehe~ bab jiwang serah kat aku. aku jiwang sesorang lanatk pi aku la. aku punya suke, janji aku bahagia. ehek!


tu diaaaaa~ mood jiwang berlandaskan Islam mai sudaaa =PP


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers