link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 19, 2011

keliruantarakaudandia... IDK!!

www.tips-fb.com
Salam...

Dah lame giler aku tak update blog kan... and aku rindu giler nak luahkan ape yang terpendam dalam hati aku... for sure tahun ni aku sedih sangat.. sebab suppose bulan baik lagi afdal ni kan sebaiknya diisi dengan kebaikan dan ibadah yang berpanjangan... hurmm, silap percaturan aku kerja time nih :'(.. harap- harap ada lah ganjaran kesabaran untuk aku di bulan yang mulia nih =) insyaAllah...

Sebenarnye.. time bulan mulia nih laaa aku kene banyak ingat Allah,, bukan pikir benda yang takde faedahnya kan.. Tapi aku nak cerita jugak kat sini. sebab blog ni blog aku.. huahua~

okee,, skang tiba masenye untuk Allah bagi dugaan lagi kat aku. and for right now. fyi, i'm stuck.. with my own feeling. LOL!
 "jadi double pun dah separuh insane, jadi single pun cam ade rupe orang sakit jiwa gak ke...?
=.=

Tuuuttttt.. 
Bukan senang saya nak pilih antara awak dan dia.. dan bukan senang untuk saya melepaskan awak pergi sebab dia. bukan sebab saya tamak. bukan sebab saya pentingkan diri sendiri.. sebab saya sayangkan hubungan yang kita bina atas dasar kawan...

Tutttt~..
Bukan niat untuk saya memadamkan satu harapan.. sebab sudah tersurat kita takde jodoh mungkin... dan kita hanya ditakdirkan menjadi kawan selamanya...  kamu,, saya sayang kamu.. kawan.. dan tak mau hilang kamu. mengerti? :'(

Tuttttt~..
Andai kate kita ditakdirkan bersama.. insyaAllah, Allah akan takdirkan kita kembali... sebab sekarang.. saya tak memilih sape-sape.. saya nak awak tau.. saya tak pilih sape-sape!
sebab..
hati saya keras macam batu..


"I afraid to hurt you... because i don't wanna lose you..."




Salam Ramadhan....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers