link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 22, 2011

Bakal doktor pun ade hati nak kawen jugak~!!

www.tips-fb.com
Sejak bile aku pandai merindui orang yang aku tak pernah-pernah nak rindu?
Sejak bile plak aku memandai nak sayang orang yang tak pernah-pernah aku rase nak sayang?
Sejak bile pulak aku jadi nak jiwang pelik bile dengan dia?
Sejak bile plak hati aku ni nak cair tetiba padahal yang dah keras tahap gaban ni?
Ai ai~ jangan cari nahas lah Farina Syauqina..
Kamu ade mase depan yang jauh lagi untuk dituju..
Ni lagi pelik,,
Aku leh plak rase taknak raye..
Kalau boleh, memang taknak raye...
Sebab bile menghitung hari nak raye,,
Menghitung hari jugak lah aku akan busy giler-giler..
Menghitung hari lah aku akan jadi seorang yang skema balik..
Menghitung harilah aku nak kena study sampai jadik doktor...
Sampai nak date pun susa...
Ehek?
Sape nak date ngan aku? =.=
Eh, tak.. aku nak date ngan sape? Aku nak focus study lah. ekekeke~! +_+
Nak kawen ke nak jadi doctor? O.o
Nak kawen boleh? ngeeeee..... heeee =D


Dr. Wan Farina Syauqina-to-be...
(MBBS UM)

*Itulah gaye bile hati dah keras cam batu. siot jeeeeek lah! ehehehehe~

1 comments:

Wan Nur Amirah (myra) said...

kawen sokmo dale entry mg neyh . aii aii ,, lebeyh dari aku jah neyh :P HAHHAHA ! puu , bereti2 lah kijo uh ! ughh ! >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers