link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, October 16, 2011

I'm gonna miss u alot!

www.tips-fb.com
Assalamualaikum..

Rindu giler aku nak menaip kat sini..
Rindu sesangat..
Aku selalu bukak blog aku..
Tapi bile aku nak start menulis..
Aku berkira-kira ngan lecture notes aku yang belambak aku tak bace..
Yang tak sentuh pon ade..

Arini aku nak menulis..
Sebab aku nak citer,..
Yang aku sedih..
Actually sejak sebulan lepas..
Hidup aku tiap-tiap hari happy..
Sedih tu just sekelumit..
Tapi hari ni..
Air mate aku tetiba gatai nak jatuh..
Tetiba aku rase sensitif arini..
Segala aku buat,, serba tak kena..

Sebab...
Aku tau..
Arini..
Puu aku tersayang dah nak berangkat ke Mesir tersayang dia tuh! huu~
Puu aka Wan Nur Amirah...
Tak rase terharu ke aku nangis untuk mung?
Hahahaha..
Aku nak taip pun tak nampak keyboard tau..
Sebab aku dok manangis....
Uwaaaaa!!
Nak tau sebab ape...
Sebab next week aku nak balik kelateeeee...
And mung tadop doh nok temey aku shopping :'(
Seyes aku sedih...



Tetiba aku teringat pasal mung ngan naim.. bile aku bukok blog mung.. terpampang gamba mung nga naim..
Aku ingat lagi saat-saat mung first date ngan dio.. And aku lah penemannye..
And bilo mung nok gi ni..
I wonder.. Siti Naimah tu tok sero nok tiok po aku ko??!! hahahaha~
Banyok sangat kot mung spent time ngan aku maso mung balik cuti nih..
And banyok kot experiences baru mung ngan aku share...
Mung ngan aku hok create bendo-bendo cito-cito baru antara kite..
Especially aku tolong mg bab naim,, mung tolong aku bab cerah...
Tadop mg means tadop la separuh aku kot..
Hahaha.. tadop ore nok temey aku wat gapo-gapo doh pahni.. hok buleh aku wat..
Share cito and gosip jah ngan mung pahni... wuuuwuuuuu ^^,



Thanks alot sayang for every experiences..
For every love moments u spent..
For every joys u created..
For every minutes u shared...
For every attentions u gave..
I love you puuu :'(


i love you, dear!

Ikhlas daripada puuu mung :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers