link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

Sakit-sakit jugak, Tekad Itu Perlu...!

www.tips-fb.com
Assalamualaikum...

Malam ni meh aku nak habaq mai pe aku rasa.. pe aku pikiaq.. Aku tak kesah laa kau nak dengaq ke tak.. Aku nak cita.. Blog aku.. Aku punya pasai.. Tak nak baca.. Hang buleh tekan X kat atas tuu.. baibye!

Malam ni aku dengan segalanya tekadnye dah berfikir boil-boil semasak-masaknya.. malam Jumaatnye u.. sunat! Aku pon konpius pe kaitannye.. Kalau sunat ehem-ehem tu, logik la gak.. huahuahua! woii woii, ni x termasok lam cita aku laa! aiyaaaaaa! *geleng kepala* selalu nak masuk citer lain. eceh!

Aku hidup cuma sekali.. Allah boleh tarik nyawa aku bila-bila masa saja.. Mane tau malam ni ke.. Aku da kene bagi salam terakhir, tu pun entah sempat ke tidak.. First of all... ehek! Tak.. Tak perlu kot nak berbelit lidah bagai ni. *_* Ni nak habaq mai, aku nak mintak ampun maaf laa kat sape-sape yang terase hati ngan aku, termakan hati, termasak hati, terbuang hati, tergoreng hati, terjatuh hati... pfftttt! tu citer lain!! interprem lak.. heeee~ haaaaih! Ape-ape jela.. Aku nak mintak ampun beribu kali ampun lah! Rasenye sesape yang kenal aku, mesti dapat rase sume perasaan ngan aku.. Kau nak gelak? Kau boleh gelak sampai terberak  ngan aku.. Kau nak nangis? Kau nangis laa sampai mata kau merah pontianak ngan aku.. Kau nak berlawak..? Bersemput-semput laa kau hidu bau kentut busuk kau (ada jek kaitan, pikir sendiri.. HAHA!) Kau nak tertonggeng merajuk ngan aku? Aku bagi layanan KAW kat kau. ececece~ Kau nak gaduh bagi penumbuk kat aku? Aii masuk masuk. aku da lipat lengan baju..! Kau nak bertekak? tu kau punya pasal.. aku malas nak layan! bab tu memang aku PALING malas nak layan!!

Tapi tu citer untuk sesape yang kenal aku. ni meh aku nak citer pasal orang yang tak kenal aku, tapi bukan kemain jugde aku macam-macam! ape kes? kau ingat kau sape nak judge-judge orang nih! oke, aku mengaku lah! kekadang aku pon ade jugak tersalah jugde orang gak. tapi at least takde la aku nak kutuk-kutuk cam kau buat. tu BANGANG namenye! haaaa~ amek kau. aku da hangin satu badan gak ni ahh! Aku tak cari pasal ngan kau. tapi kau nak cari pasal ngan aku? APA KES??!!

Respect orang la sikit babe. da la kutuk kat salah tempat. tempat aku lak tu! LINE AKU BRO! yang lu kacau tempat gua, lu mau mati ka brooo! fed up! Takpe laa, kecik punya hal. Gua malas amek kesah. So sebelom kau mintak maaf kat aku, tu pn kalu kau mintak maaf laa, suke hati kau lah! Aku dah pun maafkan kau. Aku pun malas nak cari musuh, kalau terjumpa musuh smart, aku cari laa! lalalalalala~ HAHA! tapi kalau macam kau yang bajet kau smart sangat  la konon, no hye but bye! 

ok, abes citer pasal penyakit sakit ati yang tak kan abes-abes kalu aku citer kat sini pon. useless! ni aku nak citer sal tekad aku lak.. tekad aku, MAKES FRIENDS is better than MAKES LOVE! sebab aku da jenuh kot, aku bosan laa nak berubat hati, sampai hati pn da naik muak dah.. layan benda ntah pape. aku malas nak berkomitmen selagi tak sampai seru. means selagi hati tak terbukak, selagi tu jangan la nak berharap pape dari aku.  takes time dowh untuk aku sembuh dari sakit ni balik. ingat dah habis. datang mai yang baru plak. aduushh! dis time,aku nak bebas kawan ngan sape-sape. no rush! malas nak pikir hal hidup orang lain. hidup aku pon terumbang-ambing. huh! mood swing betol. lame-lame booking jugak satu bilik resident suite punyer kat tanjung tuh.. perrgghh! sooo, sape nak jadik sombong ngan aku, haaa! silalah.. silaa. aku pn malas nak layan kesombongan tuh.. kalau rase bahagia camtu, then go on lah! takde sape nak kesah lah. aku nak hidup ngan cara aku. Kalau orang lain boleh, takkan FarinaSyauqina yang katang ni takleh. HUAHUAHUA!! Aku nak happy cam dulu gak, gelak bagai sampai nak tercabut gigi ... and senyum kambing yang x berape nak comel.. HEHE! Malam ni mata aku berat sangat, so ketandusan idea yang kronik nih. taip pun macam tak best. nak pi tidoq daa pasni...

I dun want to lose friends because of my stupid act. I dun want to hurt friends because of something i dun know well. I rather being single than being lied!... and i really loathe whoever pretend to be "Yes, i'm hot" ugghhh! GET LOST!

peaceeeeeeeeeeeeee V(^.')


senyum.. tak perlu kata apa-apa.... =D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers