link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 7, 2011

Boodak Ngokngek Mai Buat Citer Kering!

www.tips-fb.com
Salam....

Idea kering...
Kering idea...
Asam kering... O.o
Tapi aku nak menulis gak..
harhar~

Mood jiwang sudah..mood sedih pun sudah..mood geram pun sudah..mood happy cam belom sudah-sudah lagi....

Macam mane la aku nak tulis bab mood happy kalau mood aku asyik terbang jek..

Tapi aku nak tulis jugak..

..............
ermmm....
apa nak tulis ni...
haih..
aiyaaaaak!
.....................................................................


Aishh.. tak dapek nak menolongnye ehh! memang lari...

Tapi tadi duk best-best blogwalking.. dapat la sikit sebanyak nak gelaknye.. bace entri yang gempak-gempak, lawak-lawak..bila lah tau aku nak rajinkan diri buat entry camtu.. kering idea bila takde mood nih! tak kesah la.. janji dapat gelak.... biarlah sesorang pun~ HAHA! sadis tol ayat =.="

Kering otak aku bile dok rumah and goyang kaki, macam patung hidup. Macam mane lah mak aku tuh dapat jadi suri rumah tangga yang berwibawa, berdedikasi.. tak bosankah? aiyaaa~ name lagi berdedikasi, mestilah sume keje mak aku buat. Aku ni anak yang berdedikasi gak. heee~ tolong mak, tapi kalau sume mak dah buat.. kira tolong tengok jugak lah ye? eh~ sorry sikit. tolong buat jugaklah. tapi itu bab lain. aku taknak citer kat sini. nanti bila aku memuji diri, maka ramai lah pujangga datang menempek diri jugak nak jadikan aku bini. bhahahahaha!!~ muka ni jadik bini? atoooi~ umur cukup, ciri belom. ngeee~



Esok aku kena usahakan cari kerja. Kawan aku syorkan kat aku tempat dia kerja. RM3 sejam.. dan mataku cume nampak $$$~ hahaha! aku kena rajin. sebab aim aku kat wishlist tu sume tak tercapai lagi.. nak tunggu scholar, duit tu untuk aku belajar... scholar bapak aku? ngehngeh! banyak lah aku punya cantik nak mintak segala bagai ngan bapak aku. tak main lah wei. tak machooo~ haha. usaha sendiri lah. barulah berbaloi. bila kita dapat something dengan apa yang kita sendiri usahakan.. orang kata NIKMAT habissss! kau tau ape itu nikmat.. kau try lah sendiri, baru kau boleh rase betapa nikmatnya dan berbaloinya kau berhempas pulas siang malam. haha. motivate sikit ;)

Takkan la hidup ni nak mengharapkan orang suap jek babe.. kena lah usaha sendiri.. semua dah besar panjang.. dah boolat comel cam aku. harhar~ nak mintak duit ngan mak bapak pon malu-malu la sikit.. sebab mintak bukannya nak buat menda pekdah gak kan.. nak keluar enjoy.. payah gak tuh.. tu lah.. cuti lame sangat.. bosan bosan.. bosanlah!!


aku tak tau ape kaitan....
tapi ayat ni bermakna bagi aku (^.^)

peaaace no war! =P

2 comments:

Paiq said...

terjumpa belog budak 4 rata =)

~ kedaijersipaiq.blogspot.com

farinasyauqina said...

meme lah x abes abes pggl aku gtu~ haha! thanks for ur bw. kui3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers