link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

5 sebab aku gila! V(^.')

www.tips-fb.com
Aku tak tau ape yang aku nak...
Sebab aku gila...
Main redah jek tiap mase..
Maybe aku kena stop berfikir kot sehari dua..
Tenangkan hati aku..
Bercelaru tiap mase...
Susah nak dok diam..
Ngeh ngeh!
Mesti muka aku pelik bila aku diam..
pffttt!

Asal dengan aku ni yek..
 Tak berapa nak betol..
Sebenarnye.. 
Aku taknak...
Sumpah aku tak nak..
Sebab aku takot...
Aku serik..
Tapi action aku..
Tak macam ape yang aku nak kan..?
Aku sendiri musykil ngan diri aku..
Ape aku nak sebenarnye...
Hmmm...

Tapi tu dulu laa..
Sekarang tak lagi...
Aku dah tau ape aku nak..
Ape aku tak nak..
Ngeh ngeh..
Aku nak hidup aku jela..
Jangan la bangang sangat..
Takkan aku nak orang lain kot =.="
Buat la muka malu sposen dua karat sikit...

Sebab-sebab aku musykil kot..

satu..
sebab syaitan menghasut aku!
Astaghfirullah..
kelirukan aku dengan benda-benda melalaikan...

dua...
sebab aku takot dengan masa depan aku sendiri...
aku taknak ulangi masa depan aku,,
sama macam masa lampau aku!
kang kalu aku citer..
babak sedih plak kat sini..
aku bukan suke buat orang sedih..
sebab nanti tisu aku jugak yang habis..
hakhak!

tiga...
sebab aku keliru dengan perasaan aku sendiri..
aku maybe taksub sangat dengan perasaan..
yang ingin disayangi atau diberi perhatian..
hakhak!
ayat memang takleh blah...
tapi aku boleh hidup sorang lah bai..
8bulan tuh!

empat...
aku takot aku tak dapat pertahankan..
kegembiraan yang aku miliki sekarang...
selepas kesakitan yang selubungi aku selama ni..
aku takot...
takot tahap gigi boleh tercabot =.="
tapi andai itu takdir aku..
aku trima aja...
Maybe that's the best for me...

lima...
terbiasa dengan hidup yang ceria..
so bila drastik berubah sekelip mata on the spot..
(tak perlu kot nak tunjuk sesangat =.=")
 fikiran aku bercelaru..
macam-macam benda yang tak perlu..
aku terbuat..
aiyaaaa!
sumpah malu.
ehek!

cukup la lima.. yang lain aku simpan dalam hati....
hahaha!
wuuuuu~

sekarang aku menyesal kot!
"andai dapat aku putarkan putaran dunia.."
ni lagu bai...
aku nak balik semula ke zaman aku gembira sesangat...
satu masa yang tak berapa lama dulu...

tapi...
hidup ni..
tak ade masa untuk disesali..
itulah pengalaman yang mengajar aku...
itulah guruku,,
itulah pedoman untukku...
supaya..
tak terulang..
kesalahanku....
datang da mood bersajak aku =.="

kepada pihak-pihak yang terase hati dengan aku..
selama aku bernafas atas muka bumi nih...
aku mintak ampun, maaf..
atas segalanya...
semuanya..
terlanjur kata..
terkasar bahasa...
terasa hina..
terpukul kat mana-mana...
takde niat yang jahat...
aku cuma insan lemah..
yang banyak menanggung dosa..
sebab aku bergelar manusia...
heee~
yang part ni memang aku serius..
so maafkan aku la yek...
aku memang tak berapa betol..
nak buat camne..
korang terima je la kawan kau ni seadanya...
hahaha!
sape suh kawan ngan aku..
deng!

peaceeeeeee ('.^)V

happy-happy sajalah!
agagaga...
no more touching-touching yaaa!


salam kasih dari aku..
muah muah~




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers