link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 9, 2011

::Untitled::

www.tips-fb.com
Assalamualaikum...

Mata aku dah berat yang amat dah..
Tapi aku nak tulis jugak...

Aku nak inspire diri aku sendiri dulu...
Sebelum tido...
Aku nak mintak halal, mintak ampun dengan semua yang kenal aku...
Mane tau ini malam terakhir aku kan..
Who knows...
Allah Maha Mengetahui =)



Dan aku kena mulakan hidup yang baru..
No hard feelings~
No touching-touching...
Dah selalu sangat keluar ayat nih dari mulut aku..
Tapi malam ni touching sekali kot~
Aku kena berpijak di bumi yang nyata!
Yeah yeah!
Aku kena kuat~
Aku kena lawan~
Aku kena lupakan!!

Aku kena sedar sape diri aku..
Jangan nak bandingkan orang lain sebelum cerminkan diri...
Allah tahu apa yang terbaik untuk aku..
Dan jangan sesekali aku sesali..
Life's too short to have regrets~
Yeah yeah!
Alhamdulillah dengan segala nikmat sementara...
Gembira itu nikmat...
Sedih itu pun nikmat...
Sebab Allah rindu pada hamba-Nya..
Nak suruh hamba-Nya ingat dan berdoa padanya..
Takkan nak rindu pada manusia jek kot..
Sebab tu orang kata cintailah Allah lebih dari cintai sesama insan...
Cinta pada Allah kekal abadi, cinta pada manusia sementara cuma...
Kemudian hari, insyaAllah kita akan jumpa nikmat cinta..
Tapi kena usahalah..


Dah..
Aku taknak citer lebih...
Sangat sakit kepala...
Kepada semua insan yang aku sayang, aku cinta...
Jaga diri kamulah baik-baik...
Harap suatu hari nanti kita dapat berjumpa lagi.. XOXO~

Salam sayang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers