link href='http://i1089.photobucket.com/albums/i352/pbhp/110x110/insertafacecouplesketch110x110.jpg' rel='shortcut icon' type='image/jpg'/>

Farina Syauqina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

>>> m!d VaLLeY Lagi~~

www.tips-fb.com
Salam semua~~

Da lame rupenye aku tak berblog ehh... al maklumlah,, sem baru da start.. so kene la focus on study, jangan lara main tenet tuhh!! ( bak kate my mommy..hehe.. ) okey okey, baby tak lara la nih... just nak update sikit saje.. hilangkan bosan bosan petang nih... asyik buat tahi mata pn tak best gak.. simpan tenaga nak proses tahi mate malam karang la..hehehe....

Semalam...
Tak tahu la kenape tiba-tiba aku diserang pening kepala, badan panas tibe-tibe...aihh...abis panadol aka paracetamol 4 biji aku telan...bukan sekaligus tau...ni kire cari nahas la elan 4 biji teros..kui3~ telan 2 biji la lepas makan lunch..tu pn makan cornflakes satu suap jek, pastu ape lagi...NGAP la panadol tuu!! tak tahan la... then,, amik comforter...name lagi comforter kan...ape lagi... ZzZzZZZZzzzz~~best...sampai ke petang.... :p

Tibe-tibe aku yang dok syok bermimpi nih...dengar la bunyi yang tak berapa sedap didengar...TOK TOK TOK! aihh...sape petang-petang ganggu ketenteraman aku nih....TOK TOK TOK..bunyi lagi... "SAPE?" bak kate rummate aku..hehe....aku stil lagi bergulung dalam comforter tuh...."MAINTAINER NAK BAIKI LAMPU...." bak kate makcik yang ala-ala garang saje kat lua..haiyaa!!!lupe lak lampu bilik aku nih dah terbakar.... eh, jap.. maintainer...?? ZAPP! teros aku lompat bangun dari katil...salin seluar....amik sweater...pakai tudung...SIAP!

 alamak!!
katil aku....teros zap-zap aku lipat comforter,, then susun-susun yang mane patot...kuss semangat!! makcik kat luar tuh da panggil sekali lagi tuh...makcik ni...pitch tu plak punyer la tinggi...mengejutkan anak dara orang yang comel melecun dua orang lam bilik nih jek...aku dengan muka mamai ape lagi...ajak la masok...masok-masok...air takde..layan diri..hahaha!! nasib la....baju bergantungan sini sane...ni la dipanggil bilik anak dara...banyak la stuffnye...hehehe!!



ohh!! my soul...handbag kesayangan aku + belts !!!!

laaa~~punyer la aku ingatkan lame sangat nak baiki lampu tuh...tak sampai 10 mini...da siap da..memang powerpuff la punyer abang meintainer...aku pn tak sempat la nak usha-usha abg tuh..hehe....gatal la plak...da la muke bangun tido..tarak malu loool....hehehe~ jangan marah.. TWEET!!! :p

sedanga aku berbaring-baring malas lagi, takde keje punyer pasal...da jadi pemalas balik...aku pun amik la majalah remaja keluaran Ogos 2010...bosan siot...even da bace..leh la aku update balik fesyen-fesyen terkini yang aku tertinggal..hehehe...bajet lari dowh~~ cuci mate saje...isk3!! 


bile la biasiswa nak masok...hurmm,, dok syok-syok aku bace remaja tuh, terbelek la satu muka surat nih....



haha...sebut-sebut sal bajet, biasiswa...terasa pulak...macam hint jek tuh...kene berjimat jugak la gayenye nih..hehehe~~

dalam pukul 6 leih...my mommy pun call...tanye condition aku camner...camni la...diluah mati omak...ditelan mati bapak...( ade kene mengena ker..haha..:p ) mommy, ni lah anak bertuah mommy yang takde keje, layan blues sorang diri...ish3...hehehe...jangan jeles...tetie aje mami tanye aku..."baby nok ikuk mami klua nge kakak ko?" asli kelantanese tau~  haha...korang translate sendiri wokeyh..kene blaja-blaja gak loghat negori laen..baru la tak dipanggil frog underground..haha....olololo~~ manje-manje ngan mommy aku....baby aka farina syauqina tau aku nih dikenali..hehe....aku ade bermacam-macam name lagi la...tapi kalu nak tau..kite cite lain entry k..hehe... :)

MID VALLEY LAGI.......................
tu la tajok entry aku kali nih...bukan main lagi mukadimah aku ni yekyek..:p  situ jek la yang paling dekat memandangkan esok ( merujuk hari ni ) ade class pukul 10...so, terpakse la balik awal...anak yang baik..hehe...photograher aku pn ade gak nih...aka my lovely sissy... faza..so ape lagi...sambil berjalan...sambil CLICK CLICK laa...hehehe....even aku bukan la photogenic cam korang..tp aku suke bergambar....nak buat camne...hobi~~~hehehe... meh sini aku nak tunjuk gambar-gambar poyo kitorang nih..hehe...



































tu la my sissy...haihh! mentang-mentang nak kismas dah nih...abes christmas tree di balunnye..hehe...for sure, demam aku da kebas da sikit dapat window shopping semalam dengan family aku...samapi kakak aku kate aku demam yang yok..isk3...mane ade...panas tau badan nie......kalau bagi aku shopping jugak, alamatnye tros sembuh sejuk beku la badan aku..tarak demam demam la jawabnye..hahaha!!! my mommy saje yang sempat balun baju satu..hehe....anaknye..tunggu~~ sebab da banyak duit abes aku shoppingkan weekend harituh...hehehe... :p

wokey la... aku chow chin chow dulu....

Wassalam... :)


2 comments:

hamzah ian said...

byknya beg.. nice..

farinasyauqina said...

haha..collection sepanjang hayat :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Asyraf + Farina

Asyraf + Farina
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers